dijous, de setembre 07, 2006

Comença la nova temporada 2006-2007

Tots a escena.

Kamameros i kamameres, comenceu a calentar gorges que el dia 1 d'octubre arranquem!!

Ja en teniu ganes no?

La dansa de l'escorpí a Mont-roig. Ja us comunicaré el dia d'assaig per a fer un parell d'italianes.
A part dels bolos que ja sabeu, hi ha la novetat d'una actuació a Centelles que ens acaben de confirmar ...No saben data però en la solicitut vàrem demanar el 3 de Desembre.
Podeu confirmar aquí mateix si heu llegit
aquesta nota .



Dues escenes de l'obra La dansa de l'escorpí

7 comentaris:

Anònim ha dit...

EI MEKI!
Q potitu q t'ha kedat!!!! Un dia he de portar-te el ventall de fotos q tinc potser unes 1.000 q segur q tu les aprofitaras més q jo! Ei el bolo del dia 1 será el meu primer bolo amb un 3 davant, uf! PETONETS A TOTS ELS K-MAMEROS i A TOTS ELS Q ESTIMEN EL TEATRE!

Anònim ha dit...

Anda q qualsevol q llegeixi el comentari del marc alias winston, es pensarà q lu de les rotondes va de debó, ostres, ostres, ostres...
Va K-mameros! Q sempre som els mateixos els q escrivim alguna coseta al Meki.
VINGA! ANIMEU-VOS!
Petonets a tots!

Anònim ha dit...

Hola,
A tots!!!! Estic intentant fer-vos arribar les meves noves dades, són aquestes:

Christian Strijbos Gallo
Roggekamp 27
1112 HW Diemen (Holanda)

I aquest el meu nou número de móbil:

(0031) 0629155010

Pero entre els sis a qui no he aconseguit enviar el mail (no sé per que) sou vosaltres dos (mélich i desi). Espero que ho llegiu aviat i m'envieu un e-mail amb la vostra adreca correcta. El meu mail per si no el teniu és christianstrijbos@yahoo.es (és la mateixa adreca per el messenger de hotmail per si em voleu agregar). Molts petons per tots

Christian

Per cert Melich, m'he estat mirant el blog o el web o el que sigui i a quedat molt bé... L'has canviat??? No és com el que vaig veure láltre cop. Espero saber quelcom de vosaltres prest, fins aviat

Christian

Anònim ha dit...

Bueno, bueno, jo enkara no habia vist aquest bloc k-mamero, no se si podre o sabre enviar-lo en tot cas companys ja comensem a engegar motors ja falta menys per tornar a retrovarnos tots, pero de tota manera en tenim moltes ganes , no?
Sr.2ª "dire" com va per akets andurriales espero ke molt be ja k´es la teva 2ª casa clar. Un petonet de´l´Erna muuuuuuuaaaaaaa
Fins la propera k-mameros Dolors

K-mama ha dit...

Ja veieu que penco per fer una K-mama ben presentable eh?
Gràcies a totes i a tots.

vinga que els motors ja s'han posat en marxa.
Hem de fer coses grosses mentre "el cuerpo aguante"


Markitus er neng der ditet "ojo esa lengua" no me toques a mi Nyesi.
mekis, mekis

K-mama ha dit...

Hola Christian
Si entres en aquest blog, que ara estic performan, tindràs totes les novetats de La K-mama.
De totes maneres, també hi pots accedir per

http://usuarios.lycos.es/argentviu/index.htm

que és la meva web i on hi ha un altre blog de la K-mama que aniré anulant amb el temps.

El meu mail familiar és:

famelbol@yahoo.com

allí tambe hi tinc el mesenger de yahoo.

Espero que et vagi tot molt bé per Holanda i que et penedeixis aviat d'això que has fet. La Mediterrània és el centre de l'Univers. Tu no ho vols aprofitar.

una abraçada
Mèlich.

Anònim ha dit...

Ei K-mameros, ja keda poket pel 1r bolo de la temporada 2006-2007, mare, mare,...
Aviat farà 9 anys q vaig entrar a la K-mama per fer una substitució.
Que man donao eta xent, q m'ha enganxao d'esta manera (diria la Greta).
Com passen els anys i els diumenges d'hivern!
Som una gran família, ja ho hem demostrat en moltes ocsions, i...
AIXI SEGUIREM!!!!
Petonarrus q esboronen a tots!